Kodeks reklamowy dla Lublina – zgłoś swoje uwagi

reklamy

Ruszają konsultacje w sprawie kodeksu reklamowego w Lublinie. Miasto chce zmienić zasady lokalizacji reklam i szyldów w ścisłym Śródmieściu, w tym – na terenie Starego Miasta. Reklamy mają być mniejsze, bardziej estetyczne, ujednolicone pod względem kolorystyki. Kodeks ma także regulować sprawę szyldów. Każdy przedsiębiorca na elewacji będzie mógł umieścić maksymalnie dwa szyldy, wyłącznie na wysokości parteru budynku. Po przyjęciu kodeksu przez radę miasta, przedsiębiorcy będą mieli rok na wprowadzenie zmian. Kodeks reklamowy musi przejść przez etap konsultacji i uzgodnień z instytucjami. Dziś w Trybunale Koronnym odbędzie się pierwsza dyskusja poświęcona obszarowi deptaka i przyległych do niego ulic, a także placu Wolności oraz Starego Miasta. Początek spotkania o 18.30. W listopadzie odbędą się konsultacje dla ulicy Narutowicza, Zamojskiej, Podzamcza i Kalinowszczyzny.

TSpi

Fot. archiwum

Exit mobile version