O prezydenckim show na UMCS-ie

white house 1225488

Królują: emocjonalność, komercja i populizm – to tylko niektóre wnioski, do których doszli uczestnicy spotkania dot. tegorocznej kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych.

Studentom na Wydziale Politologii UMCS opowiedział o niej amerykański korespondent telewizyjny SIC Television, Luis Costa Ribas.

– Ta kampania jest zupełnie inna od tej, którą znamy z naszego podwórka – mówi dr hab. Ewa Nowak z Zakładu Dziennikarstwa UMCS. – Kampanie wyborcze w USA to jedno wielkie show. Także debaty telewizyjne są w tym roku również mniej merytoryczne niż poprzednio. Najważniejsze jest przyciągnięcie publiczności niespecjalnie mądrymi przekazami.

Po prezentacji odbyła się też otwarta dyskusja, podczas której studenci podzielili się własnymi przemyśleniami.

MaTo

Fot. freeimages.com

Exit mobile version