Górnik zarobił na przeprowadzce na Arenę Lublin

20161216 130810

/ Na zdjęciu Artur Kapelko /

Górnik Łęczna podsumował swoje występy na Arenie Lublin. Podczas konferencji prasowej prezes klubu, Artur Kapelko, przypomniał że decyzja o przeprowadzce była spowodowana pobudkami biznesowymi.

– Rozgrywanie meczów na Arenie miało pomóc w pozyskaniu nowych sponsorów i tak się też stało – podkreślał Kapelko. – Wzrost z tytułu umów sponsorskich wynosi 65%. Nie ratuje to całości finansów, ale jest bardzo poważny wzrost fundamentów klubu.

– Zainteresowanie ekstraklasą na Lubelszczyźnie jest coraz większe – dodaje Mateusz Dmowski, szef projektu „Ticketing”. Liczba nowych kibiców Górnika uczęszczających na mecze wzrosła o 39%. Rekordowe wyniki frekwencyjne były na meczach Lechem – 7 078 i Legią – 9 248, z czego 5 821, to kibice, którzy na meczu Górnika pojawili się pierwszy raz.  – Jesteśmy zadowoleni, że na meczach z Legią i Lechem zanotowaliśmy fantastyczny wynik. Od rozpoczęcia rozgrywek na Arenie Lublin na mecze Górnika przyszło 18 tys. nowych kibiców – mówi Mateusz Dmowski. – Zanotowaliśmy natomiast spadek łącznej liczby kibiców w stosunku do poprzedniego sezonu.

– Mimo mniejszego poparcia łęczyńskich kibiców, frekwencja na meczach nie spadła tak drastycznie – twierdzi Mateusz Dmowski.

Wiosną Górnik Łęczna nadal będzie rozgrywał swoje mecze na Arenie Lublin.

PaW

Fot. Weronika Pawlak

Exit mobile version