„Nowe trendy przemysłu spotkań. Jak pozyskać nowych klientów”. Pod takim hasłem odbyła się konferencja skierowana m. in. do lubelskich biznesmenów, specjalistów od public relations oraz kadry kierowniczej przedsiębiorstw z branży turystycznej.
Uczestnicy spotkania odkryli m.in. tajniki metod pozyskiwania klientów oraz właściwej prezentacji obiektów np. podczas wizyt studyjnych.
– To bardzo ważne zwłaszcza w turystyce biznesowej – mówi dr Rob Davidson, ekspert z branży przemysłu spotkań. – Odbywa się ona właściwie przez cały rok. Nie ma miesiąca, w którym nie byłoby konferencji, zjazdu czy spotkania biznesowego. Jeśli Lublin będzie w stanie przyciągnąć takich turystów, przyniesie to dużą korzyść miastu. Tacy ludzie najczęściej wydają więcej niż tradycyjni turyści, ponieważ wykupują miejsca w najlepszych hotelach, korzystają z restauracji, taksówek. I ci ludzie, wracając do swoich krajów, dzielą się swoimi doświadczeniami.
Spotkanie zorganizowano w ramach cyklu Zasmakuj Lubelskiej Konferencji, organizowanych w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.
MaTo
Fot. archiwum