Dyrektorzy uczą się promocji kultury

google

Jak skutecznie promować i kreować wizerunek instytucji kultury, uczą się dyrektorzy i pracownicy takich placówek na szkoleniu w Zamościu. Na spotkanie zjechali przedstawiciele instytucji kultury z całego województwa. Poznają m.in. nowoczesne formy promocji, na przykład poprzez Internet.

– Internet jest nieodzownym źródłem informacji i promocji. W ten sposób można też upowszechniać sztukę – mówi dyrektor zamojskiego BWA, Jerzy Tyburski.

– Część szkolenia poświęcona jest prawu autorskiemu – mówi radca prawny Marcin Szewczak z Wojewódzkiego Ośrodka Kultury w Lublinie. – Z racji swojej działalności instytucje kultury zatrudniają artystów oraz organizują imprezy masowe i wówczas znajomość prawa autorskie jest im bardzo potrzebna.

Szkolenie, które potrwa do środy, organizują Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie i Urząd Miasta Zamość.  

MLac

Fot. archiwum

Exit mobile version