Wystartowała kampania informująca o funduszach europejskich. Wymyślona na jej potrzeby bohaterka będzie jej twarzą i głosem.
Władze województwa po raz pierwszy mówią o Regionalnym Programie Operacyjnym właśnie za pośrednictwem animowanej postaci. Jak zapewniają urzędnicy, Super Elka pomoże zrozumieć trudny język funduszy unijnych, doradzi i podpowie, kiedy złożyć wniosek o dotację, wyjaśni zawiłości prawne oraz szczegóły dotyczące konkursów na dofinansowanie projektów.
Trzonem kampanii jest sześć 45-sekundowych spotów video emitowanych na portalu społecznościowym YouTube. W ramach kampanii powstał też blog i reklamy, które pojawią się w Internecie.
Informacje o naborach wniosków w 2017 roku będą emitowane także w Radiu Lublin.
Koszt kampanii oszacowano na ponad milion złotych. 85% tej kwoty pochodzi z Regionalnego Programu Operacyjnego, a 15% z budżetu województwa.
Kampania potrwa do końca roku.
ZAlew