Polska wokalistka Monika Brodka wzięła udział w kampanii reklamowej Muzeum Narodowego w Warszawie. Do sieci trafił właśnie spot. – Jestem super podekscytowana, że mogę być częścią kampanii Muzeum Narodowego w Warszawie „A Ty co zobaczysz?”, która ośmiela i pokazuje, e w sztuce nie ma złych interpretacji, a wizyta w Muzeum może być okazją do niepowtarzalnego doświadczenia – ekscytuje się artystka. – Bardzo przyjemnie było spędzić dzień w towarzystwie obrazów Fangora! Co za zacne towarzystwo! A więc, idziemy do Muzeum!
Niedawno Brodka zapowiedziała serię klubowych koncertów. „Brodka Tour” to występy przekrojowe, na które składać się będą piosenki z trzech ostatnich wydawnictw – „Clashes”, „LAX” i „Granda”. Tradycyjnie u gwiazdy możemy spodziewać się nowych aranżacji utworów, niespodziewanych zwrotów akcji i pięknej oprawy wizualnej. Na wszystkich koncertach publiczność rozgrzewać będzie Barbara Wrońska ze swoim premierowym solowym projektem.
Oto plan „Brodka Tour”:
29 listopada – Warszawa, Palladium
1 grudnia – Wrocław, A2
2 grudnia – Łódź, Wytwórnia
6 grudnia – Poznań, B17
7 grudnia – Gdańsk, Stary Maneż
16 grudnia – Kraków, Klub Studio
17 grudnia – Katowice, Mega Club
Brodka to wokalistka, która z popowej gwiazdy wylansowanej przez telewizyjny talent-show, zmieniła się w świadomą i poszukującą artystkę. Jest laureatką Fryderyków czy MTV Europe Music Awards. Jej najnowszy album „Clashes” ukazał się 13 maja 2016 roku i zadebiutował na 1. miejscu listy sprzedaży OLiS.
Barbara Wrońska to wokalistka, multiinstrumentalistka, autorka tekstów. Od wielu lat współtworząca zespół Pustki. Połówka siostrzanego duetu Ballady i Romanse. Sama komponuje i sama aranżuje muzykę. Po latach pracy zespołowej postanowiła zaprezentować swój całkowicie autorski, solowy materiał, którego jest również producentem. Już w październiku będzie można usłyszeć pierwszy singiel zapowiadający płytę będącą bardzo osobistą wypowiedzią artystki.
(megafon.pl / Brodka fot. Yulka Wilam)