Firma Aldik Nova dołączyła do grona sponsorów Motoru Lublin. Z jakich względów?
– Uważamy, że Lublin zasługuje na to, żeby mieć drużynę w wyższej klasie rozgrywkowej – wyjaśnia prezes spółki Tomasz Alot (na zdj. z prawej). Wsparcie to ma dotrzeć nie tylko do pierwszej drużyny, ale także do juniorów i piłkarskiego przedszkola, istniejącego przy Motorze.
Zadowolenia z podpisanej umowy nie kryje prezes Motoru Lublin, Leszek Bartnicki (na zdj. z lewej). – Jako rodowity lublinianin cieszę się, że kolejna firma kojarząca się z tym miastem dołącza do partnerów klubu, który z Lublinem się kojarzy.
Już od poniedziałku zarówno w klubie, jak i w sieci sklepów będą dystrybuowane specjalne karty oznaczone logiem Motoru Lublin. Są one wyposażone w kod kreskowy, który kasjerzy będą skanować podczas zakupów w Aldikach. Określony w umowie procent z każdej transakcji trafi na konto Motoru Lublin.
Umowa ma obowiązywać do końca sezonu, ale zawiera opcję przedłużenia.
JK
Fot. Józef Kufel