Jak może wyglądać skuteczna promocja walorów Lubelszczyzny?

roztocze 5

O tym, jak skutecznie promować Lubelszczyznę, dyskutowali przedstawiciele instytucji turystycznych z całego województwa. W Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej „Luneta” w Zamościu wymieniali się doświadczeniami.

– Chodzi o to, żebyśmy mieli szerszy obraz – mówi pracownik Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej w Zamościu, Wojciech Sachajko. – Turyści myślą o Lubelskim jako jedności. Do nas, pracowników z Zamościa, są kierowane pytania o Lublin, Kazimierz Dolny czy Nałęczów. Musimy mieć wiedzę na tyle szeroką, by kompetentnie informować o atrakcjach całego województwa – dodaje.

– Nasza współpraca to lepsze perspektywy dla turystów – mówi dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Dorota Lachowska. – Możemy w ciekawy i rzetelny sposób informować turystów przychodzących do naszych punktów informacji turystycznej w całym województwie i kierować ich do miejsc, do których sami by nie trafili. Jesteśmy „podpowiadaczami” – dodaje.

Uczestnicy zwiedzali Roztocze, a następnie pojechali do Janowa Lubelskiego.

AlF

Fot. pixabay.com

Exit mobile version