Pani Irena Rados z Kraśnika do niedawna była klientką UPC Polska. Słuchaczka w marcu wypowiedziała operatorowi umowę o świadczenie usługi telewizji kablowej, lecz zaniepokoiły ją kolejne faktury przysyłane przez operatora z niejasnymi dla niej zapisami. Pani Irena nie uzyskała też informacji podczas rozmów z konsultantami, czy zalega z opłatami, i czy usługodawca będzie przysyłał kolejne faktury. W środowym „Pogotowiu radiowym” prosimy o stosowne wyjaśnienia Natalię Szulc z UPC Polska, pytając także, czy spółka mogłaby stosować bardziej jasne zapisy w dokumentach przesyłanych klientom. W dalszej części audycji, o cyklu charytatywnych biegów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak (na zdjęciu) z Caritas Archidiecezji Lubelskiej. W programie także informacje o bieżących działaniach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Po godzinie 12.00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. Dariusz Turecki