„Wojewódzki Lider Smaku”. Promocja i wzmacnianie danej marki?

Trwa trzynasta gala konkursu „Wojewódzki Lider Smaku”. Wyróżnienia mają wspierać lokalnych przedsiębiorców w promowaniu ich produktów. W ciągu 12 lat w konkursie wyróżniono 220 różnego rodzaju produktów i regionalnych wyrobów. – Celem projektu jest przede wszystkim promocja i wzmacnianie danej marki rynku – mówi prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Lublinie, Marek Wagner. – Myślę, że nie mamy się czego wstydzić. Za każdym razem przedstawiane są nowe i bardzo dobre produkty. (…) My jako organizatorzy jesteśmy bardzo zadowoleni, ale przede wszystkim robimy to dla tych firm – dodaje.

Czy tego typu nagrody i rankingi przyczyniają się do wzrostu popularności danej firmy i jej produktów? – Ważne są różne kwestie, ale niekoniecznie certyfikaty czy wyróżnienia. Liczy się jakość – podkreślają mieszkańcy Lublina.

Co ciekawe, część samych wyróżnionych tytułem „Wojewódzki Lider Samku” nie potrafi określić, jakie znaczenie ma ta nagroda. Wśród nich jest prezes zarządu Wytwórni Makaronu Domowego „Pol-Mak” z siedzibą w Ludwinie, Grzegorz Polak. – Trudno jest nam określić jakie nagroda ma przełożenie na firmę. Prowadzimy bardzo wiele różnych działań promocyjnych – powiedział Radiu Lublin.  

Wspomniany tytuł bez wątpienia jest jednak uhonorowaniem danej firmy za jej ciężką pracę. – To wyróżnianie ma charakter honorowy – zaznacza wielokrotny laureat nagrody, współwłaściciel cukierni „Chmielewski” Krzysztof Chmielewski.

MaTo

Fot. www.lidersmaku.pl

Exit mobile version