Znaczenie i rola reklam w mediach to główny temat XXV Seminarium Reklamy Radiowej w Kazimierzu Dolnym. To jedyne tego typy wydarzenie w Polsce, od 25 lat organizowane przez Polskie Radio Lublin.
W dwudniowym spotkaniu biorą udział m.in przedstawiciele Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, mediów internetowych i rozgłośni radiowych. W programie wydarzenia m.in o reklamie w Internecie, a dokładniej czy strony internetowe stacji radiowych mają szanse być zauważone przez duże agencje. Będzie również o zmianach w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych. Eksperci powiedzą o przekazach handlowych i problemach z ich interpretacją. Zostanie poruszony temat reklam partii politycznych. Spotkanie zakończy dyskusja przedstawicieli rozgłośni radiowych. Podczas seminarium zostanie także rozstrzygnięty konkurs na najlepszą reklamę radiową.
Spotkanie odbywa się w Domu Dziennikarza w Kazimierzu Dolnym.
ZAlew
XXV Seminarium Reklamy Radiowej, Kazimierz Dolny, 12.06.2018, fot. Piotr Michalski
Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności. Rozumiem