Znaczenie i rola reklam w mediach to główny temat XXV Seminarium Reklamy Radiowej w Kazimierzu Dolnym. To jedyne tego typy wydarzenie w Polsce, od 25 lat organizowane przez Polskie Radio Lublin.
W dwudniowym spotkaniu biorą udział m.in przedstawiciele Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, mediów internetowych i rozgłośni radiowych. W programie wydarzenia m.in o reklamie w Internecie, a dokładniej czy strony internetowe stacji radiowych mają szanse być zauważone przez duże agencje. Będzie również o zmianach w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych. Eksperci powiedzą o przekazach handlowych i problemach z ich interpretacją. Zostanie poruszony temat reklam partii politycznych. Spotkanie zakończy dyskusja przedstawicieli rozgłośni radiowych. Podczas seminarium zostanie także rozstrzygnięty konkurs na najlepszą reklamę radiową.
Spotkanie odbywa się w Domu Dziennikarza w Kazimierzu Dolnym.
ZAlew
XXV Seminarium Reklamy Radiowej, Kazimierz Dolny, 12.06.2018, fot. Piotr Michalski