Po raz pierwszy w Lublinie odbędzie się wydarzenie regionalne z cyklu „Harvard rusza w Polskę”. Czego dowiedzą się prezesi, dyrektorzy i menedżerowie z najlepszych firm regionu?
Podczas spotkania „Firma gotowa na przyszłość. Jak wygrywać z konkurencją, skutecznie zamieniając nowe pomysły w rozwiązania przynoszące zyski – bez względu na rozmiar firmy i branżę, w jakiej działasz?” dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” przedstawi najnowszą wiedzę dotyczącą zarządzania innowacjami. Ekspert podzieli się również konkretnymi wskazówkami i dobrymi praktykami z zakresu tworzenia oraz monetyzowania nowych produktów i usług, które przyciągają klientów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.:
Dlaczego aż 72% inicjatyw kończy się finansowym fiaskiem i jak uniknąć 7 najczęstszych (i najbardziej kosztownych) błędów we wdrażaniu przełomowych pomysłów?
Jak wykorzystać idee co-creating, która pozwala angażować klientów do współtworzenia oferty produktowej w pełni spełniającej ich oczekiwania?
Na czym polega ramowe podejście do wyceniania nowych produktów i usług umożliwiające precyzyjne ustalanie cen nowych produktów i usług, nim one same zostaną szczegółowo zaprojektowane?
Całodniowa konferencja HBRP w Lublinie to okazja do poznania skutecznych narzędzi, metod i strategii komercjalizacji nowych projektów, a także do nawiązania owocnych znajomości biznesowych.
Czas i miejsce: 27 września 2018 r. – Lublin, Hotel Focus, al. Warszawska 109.Organizator: ICAN Institute, wydawca „Harvard Business Review Polska”. Swój udział w konferencji można zgłosić na stronie: www.lublin.hbrp.pl.
Więcej informacji można znaleźć na stronach: www.linkedin.com, www.facebook.com/hbrpolska, www.facebook.com.
Fot. i tekst nadesłane