Nieco w cieniu światowych salonów, na których prezentowane są nowe i przyszłe samochody osobowe (jak zbliżający się Mondial w Paryżu) pozostają targi samochodów użytkowych, z których najważniejsze rozpoczęły się wczoraj Hannowerze. Ogłaszani są tam zawsze zwycięzcy konkursów na Ciężarówkę Roku i Samochód Dostawczy Roku. W tej pierwszej kategorii wygrał Ford F-Max, tym razem pokonując wielokrotnych – wręcz etatowych – zwycięzców – Scanię i Volvo. Za najlepszy dostawczy międzynarodowe jury dziennikarzy uznało Peugeota Partnera i jego bliźniaka Citroena Berlingo. Partner ma swój osobowy, luksusowy, wielofunkcyjny i odpowiednik – Peugeot Rifter (na zdjęciu powyżej – na Targach Poznań Motor Show, 04-06.04.2018, fot. Jacek Bieniaszkiewicz /archiwum/), o którym rozmawiał Jacek Bieniaszkiewicz.
JB
Poniżej: przykłady mini kamperów zbudowanych niewielkim kosztem właśnie na bazie Partnera i Citroena C15, sfotografowanych w Inverness w Szkocji. Jak to u Szkotów: niewielki koszt, a ogromne zalety praktyczne – i drugie życie dla kilkunastoletnich model /fot. materiał nadesłany/