Przedsiębiorstwo „w sieci”

dsc 0037 5

O „internetowym niezbędniku przedsiębiorcy” dyskutowali w Biłgoraju z przedsiębiorcami specjaliści z dziedziny marketingu internetowego i nowych technologii.

– Chcemy zachęcać mały i średni biznes do obecności „w sieci”. To jest ważne, zarówno ze strony firmy, jak i klienta, przynajmniej z kilku powodów – mówi reprezentujący Google Internetowe Rewolucje, Mateusz Adamiak: – Przede wszystkim dlatego, że widoczność przedsiębiorstwa w sieci to nowi klienci, nowi użytkownicy na stronie, a za tym idzie rozpoznawalność marki. Będziemy mogli uzyskać dodatkowy dochód. To szerokie pole manewru polskich przedsiębiorców. Myślę, że wykorzystanie Internetu w przedsiębiorstwie to obowiązek w obecnym czasie.

Z przedsiębiorcami i otoczeniem biznesu spotkali się także przedstawiciele Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości. Organizatorem spotkania była Biłgorajska Agencja Rozwoju Regionalnego i samorząd województwa lubelskiego.

TsF

Fot. Organizatorzy / nadesłane

Exit mobile version