Krajowa Spółka Cukrowa i należąca do niej Fabryka Cukierków Pszczółka nadal będą wspierać ekstraklasową drużynę koszykarek AZS-u UMCS-u Lublin. Dziś (18.10.) podpisano umowę sponsorską na kolejny sezon.
Z dotychczasowej współpracy zadowolony jest dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Krajowej Spółki Cukrowej, Paweł Piotrowski. – Istotne jest dla nas, że Pszczółki wpisały się krajobraz Lublina i promują nasze produkty, szczególnie teraz, kiedy mamy supernowoczesną nową fabrykę. Chcemy wychodzić szeroko nie tylko w Polskę, ale i w świat i każda forma reklamy jest dla nas niezwykle istotna. Jeszcze lepiej byłoby, żeby dobry produkt reklamowała dobra drużyna. A taka jest.
Rektor Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej prof. Stanisław Michałowski przyznaje, że trudno mu wyobrazić sobie innego sponsora. – Obecna nazwa się fajnie przyjęła. Jeśli mówimy Pszczółki, wiadomo już, o jaką drużynę chodzi. Uważam, ze robimy wspólnie dobra robotę.
Fabryka Cukierków Pszczółka będzie sponsorować lubelskie koszykarki już piąty sezon.
JK
Na zdjęciu siedzą od lewej: Dariusz Gaweł – prezes AZS UMCS Lublin, Paweł Jacek Piotrowski – dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Krajowej Spółki Cukrowej, prof. Stanisław Michałowski – rektor UMCS i Robert Rudnicki – prezes Fabryki Cukierków Pszczółka. Za nimi stoją koszykarki: Brianna Kiesel, Kateryna Rymarenko, Magdalena Szajtauer, Julia Adamowicz i Kai James oraz trener Wojciech Szawarski / fot nadesłane