Fabryka Cukierków „Pszczółka” ma tytuł Ambasadora Polskiego Eksportu Spożywczego, który otrzymała podczas Kongresu Eksportu Spożywczego w Warszawie.
– To wyróżnienie jest potwierdzeniem naszego sukcesu w eksporcie, który rośnie w tempie o 20 procent z roku na rok. Dużą rolę upatrujemy w dalszym rozwoju sprzedaży słodyczy zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami – mówi prezes „Pszczółki” Robert Rudnicki (na zdjęciu).
Lubelska fabryka sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie. Głównymi odbiorcami są: Słowacja, Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy. Ale jej produkty trafiają też do USA i Rosji. Teraz trwają rozmowy na temat nowych rynków zbytu m.in. w Kazachstanie i na Bliskim Wschodzie.
PaSe / opr. MatA
Fot. materiał nadesłany