Nagroda „Srebrnego Spinacza” dla twórców kampanii społecznej na rzecz dzieci niewidomych i słabowidzących SKENDE oraz IKEA Lublin. Projekt był realizowany przez Agencję Warszawa oraz ROmedia.
Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany przez Związek Firm Public Relations, nagradza najbardziej kreatywne działania komunikacyjne.
Wyróżniona akcja „Światłoczuli” została przeprowadzona w grudniu ubiegłego roku. Jej celem była pomoc lubelskim ośrodkom zajmujących się dziećmi niewidomymi i słabowidzącymi.
W atrium lubelskiej galerii handlowej za pomocą maszyny brajlowskiej można było podpisać się pod życzeniami dla dzieci niewidomych. A instytucjom im pomagającym zostały przekazane maszyny brajlowskie, powiększalniki, kalkulatory, specjalne klawiatury oraz drukarki. Po Lublinie kursował też autobus z zaciemnionymi szybami. W środku pasażerowie mogli doświadczyć, jak czują się osoby niewidome.
PaSe
Fot. archiwum