Pierwsza partia cukierków z „Pszczółki” poleciała do Dubaju. Słodycze będzie można kupić w supermarketach i na stacjach benzynowych.
Umowę z kontrahentem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich Lubelska Fabryka Cukierków „Pszczółka” podpisała w grudniu. Przewiduje dostawę całego asortymentu, w tym także czekoladowych nowości – podaje producent. Realizacja kontraktu to dla „Pszczółki” szansa na potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki.
CZYTAJ: Lubelskie cukierki trafią do Dubaju
– Nasi kontrahenci chcą z nami odkrywać polskie smaki – przekonuje Robert Rudnicki, prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Jeszcze w lutym do Polski mają przylecieć przedstawiciele agendy rządowej przy Ministerstwie Gospodarki Dubaju – Dubai FDI. – Spotkania koncentrować się będą na wypracowaniu strategii powstania nowej marki eksportowej oraz wymianie know-how – podaje w komunikacie spółka.
MaG / opr. MatA
Fot. materiał prasowy