Poznań Motor Show to już właściwie „domowa” impreza Grupy Volkswagena, biorąc pod uwagę związki tego miasta z niemieckim potentatem. Nie inaczej jest w tym roku. Nie znaczy to, że inne marki poczuły się przez niego zdominowane. Postaramy się to udowodnić w kolejnych relacjach z największego w Polsce wydarzenia motoryzacyjnego.
Dziś (28.03.) Jacek Bieniaszkiewicz zaczyna od Volkswagena, jako także współgospodarza towarzyszącego targom kongresu elektromobilności.
Volkswagen prezentuje w Poznaniu odświeżonego Passata, który „sam” prowadzi się na autostradzie oraz elektrycznego Volkswagena ID. – W ciągu najbliższych 4 lat w elektromobilność zainwestujemy 30 miliardów euro. Ta kwota pozwoli na wprowadzenie w ciągu najbliższych 10 lat 65-70 nowych elektryczny modeli pojazdów. To z kolei pozwala nam planować sprzedaż w ciągu 10 lat 22 milionów elektrycznych samochodów nowej generacji – zapowiada Tomasz Tonder z Grupy Volkswagena.
JB / opr. ToMa
Fot. Jacek Bieniaszkiewicz