Prezydent Lublina pojawił się w Wydziale Komunikacji z zapowiedzianą gospodarską wizytą. Wydział kilka tygodni temu przeniósł się na ul. Czechowską 19A.
Klienci obsługiwani są na 15 stanowiskach do rejestracji oraz 4 stanowiskach do odbioru gotowych dokumentów. Sala obsługi ma powierzchnię ok. 400 metrów kwadratowych. Jest też poczekalnia.
– Faktycznie jest lepiej i szybciej – mówią lublinianie załatwiający formalności związane z wydaniem praw jazdy: – Jestem tu drugi raz i są duże zmiany. Jest o wiele lepiej niż na Leszczyńskiego.
Ze zmiany zadowolony jest także prezydent Lublina Krzysztof Żuk: – Kolejek nie ma – mówi: – Dzienna liczba interesantów to od 500 do 800 osób, co pokazuje jak obciążony jest Wydział Komunikacji. Działania, które wspólnie podjęliśmy, zapewniają sprawność obsługi mieszkańców i takie standardy, jakich oczekują.
Jedynym mankamentem są tylko dwie kasy, do których ustawiają się kolejki. Dotychczas zajmowany przez Wydział Komunikacji budynek przy ul. Leszczyńskiego zostanie rozebrany. W tym miejscu, być może jeszcze w tym roku, ratusz planuje rozpocząć budowę 6-7-kondygnacyjnego biurowca z blisko 50 podziemnymi miejscami postojowymi. Koszty inwestycji nie są jeszcze znane.
PaSe (opr. DySzcz)
Fot. UM Lublin