Tydzień Ekonomiczny rozpoczął się w w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Impreza jest miejscem corocznych spotkań ekonomistów, analityków rynku, urzędników, przedsiębiorców i studentów. Tematem przewodnim 29. edycji wydarzenia jest budowanie własnej marki, czyli personal branding.
– Budowanie własnej marki to proces i trzeba go rozpocząć jak najwcześniej – mówi doktor Mariusz Sokołek z Instytutu Ekonomii i Zarządzania KUL. – Wizja siebie w kolejnych latach jest ważna, bo można się do tego właściwie przygotować. Studia to czas, gdy młodzi spędzają czas na różnych przyjemnościach, jednak musimy się też przygotować merytorycznie i świadomie. Mamy błędne nastawienie – pracodawcy uważają, że szkoły i uczelnie nie przygotowują do zawodu, a my chcemy to odczarować.
Tydzień Ekonomiczny jest też okazją do spotkań studentów z potencjalnymi pracodawcami. Perspektywy pracy w „skarbówce” przedstawiał szef I Urzędu Skarbowego w Lublinie.
MaK / opr. MatA
Fot. pixabay.com