Czym charakteryzuje się dobra reklama radiowa? O tym w Kazimierzu Dolnym rozmawiają szefowie biur reklamy i pracownicy 17 rozgłośni publicznych. Trwa tutaj XXVI Seminarium Reklamy Radiowej, które organizuje Polskie Radio Lublin.
– Podstawą dobrej reklamy jest dobry scenariusz oraz to, żeby nie była za długa. Maksymalnie 30 sekund – mówi Cezary Stopyra z Biura Reklamy Polskiego Radia Lublin.
– Dobra reklama jest czytelna i nie wprowadza w błąd odbiorcę – uważa Wojciech Wiktorowski, naczelnik wydziału kontroli przekazów handlowych i audiowizualnych usług na żądanie Departamentu Monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
W czasie seminarium, które odbywa się w Domu Pracy Twórczej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, rozstrzygnięty zostanie również konkurs na najlepszą reklamę radiową – każda z rozgłośni zaprezentuje swój najlepszy spot.
PaSe / opr. SzyMon
Fot. Mirosław Trembecki