Szukasz dostępnych leków? Działa Telefoniczna Informacja Pacjenta

telef

Telefoniczna Informacja Pacjenta zacznie od dziś (15.07) działać. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590 będzie można dowiedzieć się o dostępności poszukiwanych leków w aptekach. Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.

Po zadzwonieniu pod numer 800 190 590 zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi o wybór tematu rozmowy. Następnie z klawiatury telefonu trzeba będzie wybrać cyfrę numer 3. Wtedy dzwoniący zostanie połączony z konsultantem, który sprawdzi gdzie jest dostępny dany lek. Twórcy systemu zalecają, by następnie zadzwonić do konkretnej apteki i upewnić się, że poszukiwany lek jest tam dostępny. 

Infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.

MaK / opr. KS

Fot. pixabay.com

Exit mobile version