Witryny sklepowe powinny uatrakcyjniać ulice naszego miasta i przyciągać więcej klientów. Tak uważają inicjatorzy oraz uczestnicy lubelskiego projektu „Kreatywne Przemiany”.
W ramach przedsięwzięcia dwa lokale usługowe przy ulicy Lubartowskiej w Lublinie – butik z odzieżą ciążową oraz sklep z wyprawkami do chrztu – zmieniły swój wizerunek.
– Liczę, że „Kreatywne Przemiany” ocieplą wizerunek ul. Lubartowskiej i będzie więcej klientek – mówi Agnieszka Woch, właścicielka sklepu z odzieżą ciążową.
W trzeciej edycji lubelski ratusz na „Kreatywne Przemiany” przeznaczył ponad 43 tysiące złotych. Dla przedsiębiorców warunkiem udziału w metamorfozie było wniesienie około 10% wkładu własnego.
SuPer / opr. MatA
Fot. pixabay.com