Ponad 40 tys. zł na „Kreatywne Przemiany” w Lublinie

001 224

Witryny sklepowe powinny uatrakcyjniać ulice naszego miasta i przyciągać więcej klientów. Tak uważają inicjatorzy oraz uczestnicy lubelskiego projektu „Kreatywne Przemiany”.

W ramach przedsięwzięcia dwa lokale usługowe przy ulicy Lubartowskiej w Lublinie – butik z odzieżą ciążową oraz sklep z wyprawkami do chrztu – zmieniły swój wizerunek.

– Liczę, że „Kreatywne Przemiany” ocieplą wizerunek ul. Lubartowskiej i będzie więcej klientek  – mówi Agnieszka Woch, właścicielka sklepu z odzieżą ciążową.

W trzeciej edycji lubelski ratusz na „Kreatywne Przemiany” przeznaczył ponad 43 tysiące złotych. Dla przedsiębiorców warunkiem udziału w metamorfozie było wniesienie około 10% wkładu własnego.

SuPer / opr. MatA

Fot. pixabay.com

Exit mobile version