Zaproszenia telefoniczne, a nawet listowne, wystosowują pod numer telefonu i adres Słuchaczki z Lublina, organizatorzy przeróżnych imprez handlowych, odbywających się pod pretekstem „pokazów” czy „badań”. Co więcej, zaproszenia listowne kierowane są do nieżyjącej od kilku lat mamy naszej rozmówczyni. Jak się uwolnić od takich telefonów czy korespondencji? Co należy zrobić, aby przedsiębiorca przestał wysyłać korespondencję do nieżyjącego klienta? O tym we środę w audycji „Pogotowie radiowe” mówi adwokat Klaudia Opoka (na zdjęciu). A o karach nałożonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na operatora telekomunikacyjnego, za telefonowanie do potencjalnych klientów bez ich zgody, informuje prezes urzędu Marek Niechciał. Inna przedstawicielka UOKiK Magdalena Ochal mówi o postępowaniu wobec skarg konsumentów na sposób prezentacji cen przez niektórych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, polegający na prezentacji cen z rabatem, który klient może, lecz nie musi uzyskać, zamiast cen regularnych.
16 października 2019 roku tuż po godzinie 12.00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. Dariusz Turecki