Politechnika Lubelska: praca studentki nagrodzona

praca

Z jakich źródeł korzystają osoby kupujące samochód? – zbadała to Paulina Niedziałek (na zdj.), absolwentka marketingu i komunikacji rynkowej Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Jej praca licencjacka zajęła drugie miejsce w konkursie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Paulina Niedziałek skupiła się na poszukiwanie przez potencjalnego nabywcę informacji o dostępnych autach i ich cechach. Wykazała różnice w ocenie źródeł wśród kobiet i mężczyzn, jak również w różnych grupach wiekowych.

– Wyniki badań pokazują, że najbardziej wiarygodne źródła to opinie znajomych, rodziny, a także rekomendacje w formie wideo – mówi Paulina Niedziałek.

Jak wynika z badań, wraz z wiekiem rośnie skłonność do unikania źródeł on-line oraz chęć wyrażania opinii na temat użytkowanego auta w Internecie. Kobiety kupując auto zwracają uwagę na wyposażenie , a mężczyźni – parametry techniczne.

Paulina Niedziałek badaniami objęła ponad 270 osób.

PaSe / opr. MatA

Fot. ToMa

Exit mobile version