Kłopot z drukowaniem paragonów mają przedsiębiorcy używający kas fiskalnych Delio. Wraz z 1 stycznia 2020 roku wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. W związku z awarią producent drukarek – firma Novitus – uruchomiła specjalną akcję serwisową.
Naprawy nie można wykonać zdalnie, co oznacza, że każde urządzenie, w którym wystąpił błąd musi trafić do serwisu. W komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej firma Novitus informuje, że drukarki należy dostarczyć do „Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie”.
Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus. W ciągu 25 lat firma wprowadziła na rynek ponad milion urządzeń fiskalnych i zapewnia, że to pierwsza tego typu awaria.
MaK / SzyMon