Chełm: zmieniają się zasady funkcjonowania urzędu miasta

chelm urzad 2020 03 16 203622

Urząd Miasta Chełm zmienił zasady przyjmowania interesantów.

– Decyzja o częściowym zamknięciu urzędu podyktowana jest troską o zdrowie mieszkańców i urzędników magistratu – informuje Damian Zieliński z Gabinetu Prezydenta Miasta Chełm. – Co najmniej do 25 marca nie ma bezpośredniej obsługi klientów. Wnioski o załatwienie różnego rodzaju spraw można pobrać ze strony internetowej chełm.pl i przesłać pocztą lub zostawić w urnach ustawionych w holu magistratu. W kopercie należy umieścić opis wydziału sprawy oraz numer kontaktowy. Wyjątkiem jest Urząd Stanu Cywilnego, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie można załatwić jedną z trzech najpilniejszych spraw: rejestracja narodzonego dziecka, małżeństwa oraz zgonu – dodaje.

Opłat można dokonywać przelewami przez Internet. Ograniczenia w przyjmowaniu interesantów wprowadził również Urząd Skarbowy w Chełmie oraz gmina Chełm. Urząd zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu. W Chełmskim Starostwie Powiatowym wszelkie sprawy załatwiane są tylko telefonicznie. 

ŁoM / opr. PaW

Fot. Małgorzata Łobejko

Exit mobile version