W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa ograniczenia wprowadza Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie. Do odwołania wstrzymano bezpośrednią obsługę mieszkańców w Biurach Obsługi Klienta w Lublinie.
MPWiK prosi klientów o kontakt telefoniczny lub mailowy. Z kolei dostarczane osobiście dokumenty należy zostawiać w pojemniku w budynku Biura Obsługi Klienta. Potwierdzenie przyjęcia MPWiK wyśle drogą e-mailową.
Od wczoraj (12.03) do odwołania pracownicy spółki nie wykonują też wymian legalizacyjnych oraz wizualnych odczytów wodomierzy. Tam, gdzie jest to możliwe, dane będą odczytywane zdalnie. W pozostałych przypadkach zużycie wody i ilość odprowadzonych ścieków będą obliczane na podstawie zużycia z poprzednich okresów rozliczeniowych.
KosI (opr. DySzcz)
Fot. archiwum