Od jutra (17.03) zmieniają się godziny obsługi klientów w punktach Zarządu Transportu Miejskiego przy ulicy Nałęczowskiej w Lublinie. Sprzedaż biletów i obsługa interesantów będzie odbywać się dwie godzinny dziennie – od 11.00 do 13.00.
CZYTAJ: Pandemia koronawirusa. ZTM w Lublinie wprowadza tymczasowe zmiany w kursowaniu komunikacji miejskiej
W sprawach pilnych klienci będą mogli uzyskać informacje telefonicznie. W przypadku sprzedaży biletów pod numerem 81 466 00 23, a z Biurem Obsługi Klienta – 81 466 94 64
CZYTAJ: #Zostanwdomu. Wyłączono bezpośrednią obsługę klientów Urzędu Miasta Lublin
ZTM zachęca do kupowania biletów w automatach biletowych, sklepach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Ewentualne pytania można przesyłać do ZTM także za pośrednictwem formularzy dostępnych online na stronie internetowej ztm.lublin.eu oraz za pośrednictwem maila ztm@ztm.lublin.eu oraz bok@ztm.lublin.eu.
MaK / opr. PaW
Fot. archiwum