#Kulturalnastrefa to cykl działań, dzięki którym artyści, autorzy książek i muzycy mogą łączyć się z odbiorcami bezpośredni sposób, prosto ze swoich domów. Akcja ma na celu zaproszenie słuchaczy i czytelników na platformy online i bezpośrednie wsparcie całej branży kulturalnej. Kryzys, z jakim przyszło nam się bowiem zmierzyć, to problem nie tylko zdrowotny, ale także gospodarczy i dotyka wielu branż oraz pracowników.
Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl pragnie wesprzeć działalność kulturalną, zachęcając odbiorców do słuchania muzyki i czytania książek bez konieczności wychodzenia z domu. Do inicjatywy dołączyły sklepy internetowe: kulturalnysklep.pl oraz publio.pl – już niebawem na obu stronach znaleźć będzie można atrakcyjne rabaty na muzykę i książki.
Koncerty, możliwość wirtualnego spotkania z autorem, czy odczyty fragmentów książek, to tylko kilka z przygotowanych przez nas działań na najbliższe tygodnie. W ramach akcji planujemy szereg spotkań za pomocą transmisji live, głównie poprzez nasze profile w mediach społecznościowych.
Akcja wystartuje 19 marca (czwartek) o godzinie 17:30 na fanpage’u Agora Muzyka. Na początek przygotowany jest przedpremierowy pokaz teledysku do singla „Kłamiesz” w wykonaniu Renaty Przemyk i Vienia. Live poprowadzi Vienio, który z chęcią odpowie na pytania widzów.
Oficjalna premiera teledysku planowana jest w piątek (20.03) o godzinie 12:00.
Singiel pochodzi z płyty „Renata Przemyk i Mężczyźni” – premiera odbędzie się 8 maja. Płyta wydawana jest nakładem Wydawnictwa Agora.
(źródło: Agora Muzyka)