Policja zawiesza przyjmowanie interesantów. Działania zostały podjęte w związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby COVID-19. Policja apeluje także, żeby o zdarzeniach powiadamiać przede wszystkim telefonicznie. W sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowej interwencji należy kontaktować się z policją pod numerami telefonów 997 i 112. Kontakt z dzielnicowym lub jednostką policji możliwy jest także za pośrednictwem aplikacji mobilnej „Moja Komenda”.
Zawieszone zostały także terminy przyjęć interesantów przez kierownictwo policji na terenie całego województwa lubelskiego. Taki tryb przyjmowania zgłoszeń potrwa do 25 marca. Do tego dnia strzymana została możliwość przyjęcia ustnej skargi do protokołu w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie lub osobistego spotkania z komendantem wojewódzkim policji w Lublinie.
Informację o sposobie złożenia skargi i wniosku na policję można uzyskać: pod numerami: 47 811 4350, 47 811 4275, 47 811 45 67, 47 811 53 05. Skargi i wnioski w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie można składać też: faxem – numer 47 811 1500, pocztą internetową na adres e-mailowy: skargi@lu.policja.gov.pl oraz zwykłą pocztą na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73 20-019 Lublin.
Przyjęcia interesantów zawiesza również Wydział Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Dokumentację dotyczącą prowadzonych postępowań należy wysyłać drogą pocztową na adres: Wydział Postępowań Administracyjnych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Z pracownikami można też kontaktować się telefoniczne pod numerami: 535 49 91 (sekretariat), 535 49 65 i 535 49 39 (broń kolekcjonerska, do ochrony osobistej), 535 49 31 i 535 49 68 (broń myśliwska i sportowa), 535 49 98 i 535 49 99 (licencje), 535 4948 (broń gazowa).
InYa / opr. ToMa
Fot. KWP Lublin /archiwum/