Urząd miasta w Międzyrzecu Podlaskim zmienił tryb swojej pracy w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.
Obsługę interesantów ogranicza się wyłącznie do wymagających osobistego stawiennictwa. Są to między innymi: wystawienia aktu zgonu, złożenia wniosku lub odbioru dowodu osobistego, stawiennictwo na wezwanie organu lub wymagającego poświadczenia przez organ własnoręcznego podpisu na składanym wniosku. Płatności i należności publicznoprawne należy wnosić w formie bezgotówkowej – przelewem na rachunek bankowy miasta Międzyrzec Podlaski.
Wszystkie pozostałe sprawy załatwiane będą telefonicznie i korespondencyjnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej lub platformy ePUAP.
Wejście do Urzędu Miasta jest możliwe od ulicy Pocztowej. Wchodząc do urzędu należy użyć płynu dezynfekującego do rąk.
MaT / WT
Fot. pixabay.com