Zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klienta ZTM w Lublinie

dsc 9824 2020 03 13 160251

Zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klientów Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie. Od poniedziałku (16.03) do odwołania nieczynny będzie Punkt Sprzedaży Biletów mieszczący się przy ul. Zielonej 5. Biuro Obsługi Klienta oraz Punkt Sprzedaży Biletów zlokalizowane przy ul. Nałęczowskiej 14 będą pracowały w skróconym wymiarze czasu – w godzinach 9.15 – 16.45.

– To działania profilaktyczne mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się zagrożenia związanego z koronawirusem.  W trosce o wspólne bezpieczeństwo, zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w tych punktach – mówi rzeczniczka prasowa ZTM w Lublinie Justyna Góźdź, która rekomenduje załatwianie spraw drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Bilety okresowe można kupić za pośrednictwem sklepu internetowego i biletomatów stacjonarnych. Pasażerowie mają również do dyspozycji biletomaty w pojazdach oraz aplikacje mobilne.

PaSe / opr. PaW

Fot. archiwum

Exit mobile version