Trwa przeprowadzka trzech wydziałów i 170 pracowników Urzędu Miasta Lublin do biurowca przy ul. Spokojnej 2.
W nowej siedzibie działa już Biuro Obsługi Inwestorów oraz Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Do czerwca ze starego budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 przeniosą się kolejne wydziały: Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Profilaktyki oraz Biura Prawnego.
W nowej lokalizacji działa także Urząd Stanu Cywilnego. Mieszkańcy mogą tutaj osobiście załatwić dwie sprawy: dokonać zgłoszenia urodzenia dziecka i sporządzić aktu zgonu. To jedyne czynności – oprócz odbioru dowodu osobistego – które urząd prowadzi w stanie epidemii w sposób bezpośredni.
W miejscu biurowca przy ul. Leszczyńskiego 20 powstanie nowy 7-kondygnacyjny budynek z ponad 6,3 tys. metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Ma być gotowy do końca 2023 roku.
PaSe / opr. PaW
Fot. lublin.eu