Urząd Miasta Lublin: 170 pracowników zajmie nowe pomieszczenia w biurowcu przy ul. Spokojnej 2

nowa siedziba urzedu miasta lublin ul. spokojna 2 4klowfqwibgpc785hlxs 2020 05 07 104838

Trwa przeprowadzka trzech wydziałów i 170 pracowników Urzędu Miasta Lublin do biurowca przy ul. Spokojnej 2.

W nowej siedzibie działa już Biuro Obsługi Inwestorów oraz Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Do czerwca ze starego budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 przeniosą się kolejne wydziały: Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Profilaktyki oraz Biura Prawnego.

W nowej lokalizacji działa także Urząd Stanu Cywilnego. Mieszkańcy mogą tutaj osobiście załatwić dwie sprawy: dokonać zgłoszenia urodzenia dziecka i sporządzić aktu zgonu. To jedyne czynności – oprócz odbioru dowodu osobistego – które urząd prowadzi w stanie epidemii w sposób bezpośredni.

W miejscu biurowca przy ul. Leszczyńskiego 20 powstanie nowy 7-kondygnacyjny budynek z ponad 6,3 tys. metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Ma być gotowy do końca 2023 roku.

PaSe / opr. PaW

Fot. lublin.eu

Exit mobile version