Perła – Browary Lubelskie S.A. podpisała nową umowę sponsorską z lubelskim klubem żużlowym. Browar będzie wspierał żółto – biało – niebieskich przez najbliższe trzy sezony.
– Z lubelskimi żużlowcami jesteśmy od ich powrotu do ligowych rozgrywek w 2017 r. Jesteśmy dumni, że również dzięki naszej pomocy klub tak szybko awansował do Ekstraligi. Teraz, w tym trudnym dla wszystkich okresie spowodowanym epidemią, po raz pierwszy podpisaliśmy umowę długoterminową, przedłużając naszą współpracę aż do zakończenia sezonu 2022, oczywiście z możliwością dalszej kontynuacji – informuje Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – Chcemy w ten sposób okazać solidarność naszemu partnerowi biznesowemu i pomóc klubowi w budowaniu stabilnej bazy sponsorów i zaplecza finansowego, co ułatwi mu realizację celów sportowych. Na razie marka Perła będzie obecna na stadionie żużlowym jedynie na materiałach reklamowych, ale po zniesieniu ograniczeń związanych z epidemią natychmiast powróci także w ulubionej formie pełnoletnich fanów czarnego sportu, aby towarzyszyć im we wspólnym kibicowaniu naszemu klubowi – zapewnia dyrektor Andrzej Rutkowski.
– To dla nas niezwykle ważne, że lubelski browar po raz kolejny zdecydował się zająć miejsce w gronie naszych sponsorów. Perła to partner wymagający, ale jednocześnie niezwykle profesjonalny i godny zaufania – mówi Jakub Kępa, Prezes Zarządu Speedway Lublin S.A. – Przedłużenie współpracy z tak znaczącym sponsorem traktujemy jako dobry prognostyk przed rozpoczynającym się sezonem. Głęboko wierzymy, że najbliższe trzy lata naszej współpracy z marką Perła, żużlowy Motor Lublin spędzi w Ekstralidze, dostarczając wszystkim naszym kibicom i przyjaciołom wielu sportowych emocji.
Źródło: Perła-Browary Lubelskie S.A.
Fot. nadesłane