Kolejne wydziały Urzędu Miasta Lublin przenoszą się do biurowca przy ul. Spokojnej 2. Do końca tygodnia potrwa przeprowadzka Wydziału Zdrowia i Profilaktyki.
W związku z przeprowadzką od 2 do 5 czerwca nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów tego wydziału. Istnieje jednak możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach przy ul. Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ul. Spokojnej 2.
Od kilku dni przy ul Spokojnej 2 pracuje już Wydział Spraw Administracyjnych. Jednak jeszcze do piątku do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20.
Od poniedziałku 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski.
Lokalizacje Biur Obsługi Mieszkańców, w których wydawane będą dowody osobiste:
– BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
– BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
– BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
– BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44.
Kontakty do wydziałów i biur Urzędu mieszczących się przy ul. Spokojnej 2 (II piętro):
– Wydział Spraw Administracyjnych – sekretariat pok. 220, tel. 81 466 3500,
– Wydział Zdrowia i Profilaktyki – tel. 81 466 3400,
– Biuro Obsługi Inwestorów – sekretariat pok. 278, tel. 81 466 2543,
– Urząd Stanu Cywilnego – sekretariat pok. 262, tel. 81 466 1500,
– Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – sekretariat pok. 282, tel. 81 466 1600.
PaSe (opr. DySzcz)
Fot. lublin.eu