Przeprowadzka wydziałów Urzędu Miasta Lublin na Spokojną

urz 2020 06 01 160406

Kolejne wydziały Urzędu Miasta Lublin przenoszą się do biurowca przy ul. Spokojnej 2. Do końca tygodnia potrwa przeprowadzka Wydziału Zdrowia i Profilaktyki.

W związku z przeprowadzką od 2 do 5 czerwca nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów tego wydziału. Istnieje jednak możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach przy ul. Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ul. Spokojnej 2.

Od kilku dni przy ul Spokojnej 2 pracuje już Wydział Spraw Administracyjnych. Jednak jeszcze do piątku do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20.

Od poniedziałku 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski.

Lokalizacje Biur Obsługi Mieszkańców, w których wydawane będą dowody osobiste:

– BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
– BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
– BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
– BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44.

Kontakty do wydziałów i biur Urzędu mieszczących się przy ul. Spokojnej 2 (II piętro):

– Wydział Spraw Administracyjnych – sekretariat pok. 220, tel. 81 466 3500,
– Wydział Zdrowia i Profilaktyki  – tel. 81 466 3400,
– Biuro Obsługi Inwestorów – sekretariat pok. 278, tel. 81 466 2543,
– Urząd Stanu Cywilnego – sekretariat pok. 262, tel. 81 466 1500,
– Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – sekretariat pok. 282, tel. 81 466 1600.

PaSe (opr. DySzcz)

Fot. lublin.eu

Exit mobile version