Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej od dziś (28.07) wprowadza zmiany organizacyjne w bezpośredniej obsłudze klientów. Ma to związek z sytuacją epidemiczną w regionie. Obsługa interesantów będzie odbywać się za pomocą portalu Zaufania Publicznego ePUAP, pocztą tradycyjną lub poprzez kontakt telefoniczny.
W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa należy telefonicznie uzgodnić termin wizyty w starostwie. Ograniczona zostanie też liczba klientów, którzy mogą przebywać w tym samym czasie w budynku starostwa. Przy jednym stanowisku obsługi może przebywać tylko jedna osoba.
Wstrzymuje się też przyjmowanie i odbiór wszelkich rzeczy znalezionych do depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.
Numery telefonów do poszczególnych wydziałów starostwa podane są na stronie internetowej placówki.
MaT / WT
Fot. www.powiatbialski.eu / archiwum