Pandemia zmieniła lubelską turystykę

fair 1245405 1920 2020 09 15 211159

– Przez pandemię koronawirusa ulegną zmianie rynki docelowe, jeśli chodzi o promocję Lublina jako destynacji turystycznej – mówi prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Metropolia Lublin.

– Na początku roku mieliśmy inne plany – mówi Krzysztof Raganowicz. – Obejmowały Niemcy, Holandię, kraje skandynawskie, które bardzo polubiły Lublin po imprezach sportowych, czy Izrael z turystyką dziedzictwa. Sytuacja „covidowa” totalnie zmieniła ten rynek, ponieważ są problemy z połączeniami lotniczymi, więc musimy szukać turystów, którzy są w stanie dojechać samochodem. Teraz bardziej skupiamy się na krajach bliższych: Niemczech, Słowacji czy Czechach – dodaje.

Pod koniec października znane będą wyniki badań Lubelskiego Barometru Turystycznego. Na ich podstawie będę tworzone strategie działań marketingowych na przyszłe lata.

LilKa / WT

Fot. pixabay.com

Exit mobile version