– Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia od poniedziałku (19.10) ogranicza do odwołania bezpośrednią obsługę klientów w: Sali Obsługi Klientów w Lublinie, przy ul. Nadstawnej 2-4 w Punkcie Obsługi Klientów w Delegaturze w Chełmie oraz w Punkcie Obsługi Klientów w Delegaturze w Zamościu – informuje rzecznik lubelskiego oddziału NFZ Małgorzata Bartoszek. – W celu załatwienia spraw polecamy kontakt telefoniczny z nami, mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Wszystkie informacje kontaktowe zamieszczone są na naszej stronie internetowej. Zachęcam do kontaktu za pośrednictwem telefonicznej informacji pacjenta pod numerem 800 190 590. Dokumenty można również zostawiać w skrzynkach podawczych w siedzibie Lubelskiego oddziału NFZ w Lublinie przy ul. Szkolnej i Nadstawnej oraz w Delegaturach w Chełmie i Zamościu – tłumaczy.
W przypadku pilnych zleceń na wyroby medyczne obsługa będzie prowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – numery dostępne na stronie lubelskiego oddziału NFZ.
RMaj / WT
Fot. archiwum