SUV-ów pandemia się nie ima

offroad 905784 1920 2020 10 21 233510

Angielskie przysłowie mówi „My home is my castle” czyli mój dom jest moją twierdzą. Ostatnio coraz częściej słyszy się „my car is my castle’ czyli moją twierdzą jest mój samochód. Sens może być dwojaki – z jednej strony, podczas podróży ta twierdza ma chronić nas przed wirusem, ale z drugiej – pojazd ma zapewniać nam bezpieczeństwo w ruchu drogowym, a im jest większy, tym ono też większe. Czy tu należy upatrywać źródła popularności SUV-ów?

Sprzedaż samych Jeepów – jako protoplastów tego segmentu – zwiększyła się w Polsce w ciągu ostatnich 9 lat dziesięciokrotnie. Udział SUV-ów w rynku nowych samochodów wynosi już 40 procent i rośnie. Odpowiedzi szukał Jacek Bieniaszkiewicz:

JB

Fot. pixabay.com

Exit mobile version