Ze względu na sytuację epidemiczną od jutra (11.12) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Chełmie niemożliwa będzie obsługa klientów w sprawach emerytur i rent.
– W zakresie ubezpieczeń, zasiłków czy firm sala obsługi będzie czynna – mówi regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie lubelskim, Małgorzata Korba. – Dokumenty i wnioski emerytalno-rentowe można dostarczać do specjalnej skrzynki w budynku chełmskiego ZUS-u. Bezpośrednią obsługę zapewniają najbliższe jednostki: we Włodawie, w Zamościu czy w Krasnymstawie. Warto jednak korzystać z innych form kontaktu z ZUS, na przykład z e-wizyt, czyli wideorozmów z pracownikiem ZUS-u, przesyłania dokumentów przez platformę usług elektronicznych ZUS lub kontaktu z naszą infolinią.
Szczegóły znajdują się na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
MaTo/WM
Fot. pixabay.com