Poznaliśmy strategię rozwoju marki turystycznej Roztocza

roz 2020 05 30 162645 2020 12 29 192237

Strategię kreacji, wdrożenia i rozwoju marki turystycznej Roztocze zaprezentowali przedstawiciele samorządu województwa oraz Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej na konferencji prasowej.

– To historyczny dokument dla regionu – mówi wicemarszałek województwa lubelskiego Michał Mulawa. – Spójność wizualna, działań promocyjnych i marketingowych, pokazanie tego piękna, specyfiki walorów turystycznych, krajobrazowych, kulturowych naszego Roztocza zachęci wielu turystów, aby odwiedzić Roztocze, ale zachęcić również inwestorów zewnętrznych – dodaje.

– Doskonale zdajemy sobie sprawę z potencjału, jakim dysponuje Roztocze jako kraina geograficzna – mówi prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Paweł Wójcik. – Celem naszego projektu między innymi było to, aby Roztocze nie było kojarzone tylko z takimi najbardziej popularnymi miejscami, które tłumnie odwiedzane są przez turystów, tylko żeby ruch turystyczny docierał do miejsc, które jeszcze dziś nie są tak znane, natomiast potencjałem wcale nie ustępują najbardziej popularnym atrakcjom turystycznym Roztocza – dopowiada.

W ramach tworzenia marki powstał system identyfikacji wizualnej – między innymi logotyp. Przedstawiciele organizacji ogłosili też listę certyfikowanych obiektów noclegowych, gastronomicznych, gospodarstw agroturystycznych i atrakcji turystycznych z terenu Roztocza.

Tworzenie marki odbywa się w ramach projektu projektu pod nazwą „Roztocze – tutaj naturalnie odpoczywam” dofinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju.

AlF / WT

Fot. archiwum

Exit mobile version