Mieszkanka jednej z miejscowości w powiecie łęczyńskim kupiła kilka lat temu lodówkę z 5-letnią gwarancją. Po upływie czterech lat od zakupu urządzenie zepsuło się, ale producent nie chce uznać gwarancji i wykonać nieodpłatnej naprawy. Dlaczego? Stanowisko Whirlpool Polska prezentuje w środowym „Pogotowiu radiowym” rzecznik prasowy tej firmy Zygmunt Łopalewski.
słuchaczka z powiatu łęczyńskiego (dane do wiadomości redakcji)
Zygmunt Łopalewski – rzecznik prasowy Whirlpool Polska (cz.1)
Zygmunt Łopalewski – rzecznik prasowy Whirlpool Polska (cz.2)
Na zakończenie audycji rozmawiam także z Lidią Baran-Ćwirtą, pytając, czy zdaniem Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Lublinie, dodatkowa gwarancja, dłuższa niż zwyczajowe dwa lata, powinna być okolicznością, którą należy pod uwagę przy zakupie nowego sprzętu AGD.
Lidia Baran-Ćwirta – Miejski Rzecznik Konsumentów w Lublinie
Do słuchania po godzinie 12.00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com