16.02.2021 Pogotowie radiowe

refrigerator 1809344 1920 2021 02 15 133654

Mieszkanka jednej z miejscowości w powiecie łęczyńskim kupiła kilka lat temu lodówkę z 5-letnią gwarancją. Po upływie czterech lat od zakupu urządzenie zepsuło się, ale producent nie chce uznać gwarancji i wykonać nieodpłatnej naprawy. Dlaczego? Stanowisko Whirlpool Polska prezentuje w środowym „Pogotowiu radiowym” rzecznik prasowy tej firmy Zygmunt Łopalewski.

słuchaczka z powiatu łęczyńskiego (dane do wiadomości redakcji)

Zygmunt Łopalewski – rzecznik prasowy Whirlpool Polska (cz.1)

Zygmunt Łopalewski – rzecznik prasowy Whirlpool Polska (cz.2)

 

Na zakończenie audycji rozmawiam także z Lidią Baran-Ćwirtą, pytając, czy zdaniem Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Lublinie, dodatkowa gwarancja, dłuższa niż zwyczajowe dwa lata, powinna być okolicznością, którą należy pod uwagę przy zakupie nowego sprzętu AGD.

Lidia Baran-Ćwirta – Miejski Rzecznik Konsumentów w Lublinie

Do słuchania po godzinie 12.00 zaprasza Dariusz Turecki.

Fot. pixabay.com

Exit mobile version